Krajem studenog, početkom prosinca Rexpo sajam je ponovno ugostio brojne investitore, developere, izvođače, projektante, arhitekte, banke, investicijske fondove, hotelijere, predstavnike ministarstava, županija i gradova, medije te sve ostale sudionike zainteresirane za razvoj javnih i privatnih investicijskih projekata.
Uz brojne izlagače, Grad Sveta Nedelja je ove godine prvi puta bio sudionik na ovom sajmu na kojem su svoje projekte izložili i gradovi Karlovac, Vukovar, Sveti Ivan Zelina, Makarska i općina Mursko Središće te brojni drugi.Platformu sajma Rexpo 2017, Grad je iskoristio kako bi, s naglaskom na turistički potencijal i razvijeno poduzetništvo, predstavio svoj projekt i pronašao investitora za izgradnju manjeg hotela u centru Svete Nedelje za koji je idejno rješenje izradio poznati projektni studio 3LHD d.o.o.
Projektom je planirana gradnja hotela kategorije 4* ukupne korisne površine 5.385 m2 sa ukupno 44 smještajne jedinice (88 ležaja). Njegova izgradnja se planira na sjevernoj padini brijega, podno samog gradskog centra na zemljištu površine cca 5.564 m2. Zgrada bi imala tri etaže. Na razini suterena je ulaz u hotel gdje bi bili smješteni recepcija i servisni prostori, a na druge dvije etaže bi se smjestile hotelske sobe. Parkiralište bi bilo iza hotela na otvorenom prostoru u razini etaže suterena (48 PM). Predviđena su i 2 parkirališna mjesta za autobuse.
U neposrednoj blizini samog hotela idejnim rješenjem je predviđena i izgradnja Centra kulture podno kojeg bi se uredio centralni gradski park.Cjelokupna arhitektura ovog kompleksa osmišljena je na način da se kroz oblikovanje građevina i okoliša te kroz izbor materijala decentno i nenametljivo uklopi u ovaj pitomi krajolik ne narušavajići njegovu posebnost i prepoznatljivost.
Hotelskom ponudom potaknuo bi se cjelogodišnji interes turista za boravak u svetonedeljskom kraju te razvoj kongresnog turizma, a cilj samog sudjelovanja na sajmu je bio upoznati potencijalne investitore s mogućnostima ulaganja u Grad Sveta Nedelja te pokazati svoju prisutnost na tržištu u cilju jačanja imidža grada koji sudjeluje u stvaranju povoljnih okolnosti novog investicijskog ciklusa.