„Neka rane postanu samo ožiljci“

Kreativnom radionicom u izvedbi fotografa i ambasadora projekta Damira Hoyke te djece iz Osnovne škole Mate Lovraka iz Petrinje, u ponedjeljak, 15.3.2021. započela je donacijska kampanja „Neka rane postanu samo ožiljci“ – psihosocijalna podrška djeci i roditeljima Banovine. Jedno je stablo u petrinjskom parku obojeno eko žutom bojom, koja simbolizira nadu i optimizam, toliko potrebnu ovom području i njegovim stanovnicima.

 

Na taj su način dvije partnerske organizacije koje su udružile snage u ovoj kampanji; Savez društava „Naša djeca“ Hrvatske i Centar za podršku roditeljstvu „Rastimo zajedno“ krenule u prikupljanje sredstava koja će omogućiti nastavak rada stručnjacima na terenu na području Banovine. Sredstvima koja će se prikupljati putem kampanje pomoći će se više od 650 djece i roditelja na području Banovine kroz radionice psihosocijalne podrške i kreativnih aktivnosti.

 

Pomoć u organizaciji i provedbi ovog kreativnog događanja dali su i vatrogasci Javne vatrogasne postrojbe Sisak, na čelu sa zapovjednikom Miroslavom Golubom te ravnateljica OŠ Mate Lovraka iz Petrinje, gđa. Ankica Krnjajić zajedno sa svojim učenicima i njihovim roditeljima.

 

Rođena Petrinjka i članica Izvršnog odbora Saveza društava „Naša djeca“ Hrvatske, Martina Boltužić Dževerlija kaže:

 

„Petrinja je danas mjesto u kojem višestoljetno stablo pretvaramo u simbol nade. Žuta boja simbolizira oporavak, pozitivne promjene, a uz donaciju dobrih ljudi, koji su od prvog trena uz nas, pružit ćemo pomoć djeci i roditeljima te im vratiti osmijeh i nadu.

 

O važnosti kampanje “Neka rane postanu samo ožiljci” mogu govoriti i kao roditelj i stručnjak koji svoj profesionalni i privatni život posvećuje djeci. Iz te pozicije znam da je pomoć stručnjaka u ovom trenutku jako važna djeci i roditeljima na našem području. Nakon snažnog potresa, koji je ostavio veliki trag na svima nama, gotovo svakodnevno, doživljavamo podsjetnike u obliku manjih potresa koji stvaraju nelagodu i strah. Uz zajedničku pomoć stručnih timova Centra Rastimo zajedno i kreativaca i umjetnika iz Društava “Naša djeca” vjerujemo da će zaista naše “rane postati samo ožiljci”.

 

Ambasador projekta i autor prepoznatljivih vizuala kampanje, Damir Hoyka izjavio je sljedeće:

„U projekt „Neka rane postanu samo ožiljci“ sam se uključio na poziv Saveza društava „Naša djeca“ Hrvatske,  jer mi je drago da mogu podržati ovakav projekt koji ljudima ulijeva novu nadu i optimizam.

Zamisao je bila da komunikacijski cilj kampanje ostvarimo putem umjetničkih projekata te smo iskristalizirali ideju s gradnjom i fotografiranjem dvorca koji raste iz ruševina s nadom da će ljudi taj rad shvatiti tako da nijedna tragedija nije trajna i da će se ljudi izdići i izgraditi novi grad. To smo simbolički prikazali jer izgrađena kula predstavlja kulu s grba Sisačko-moslavačke županije. Što se tiče današnjeg bojanja drveta eko bojom, taj projekt ide u sličnom smjeru, s time da ovdje rast i obnovu ističemo putem drveta koje raste unatoč okolnostima koje su ga zadesile.

Kako bi to drvo bilo naglašeno i likovno istaknuto, odlučio sam, da ga obojimo u žutu boju kao boju optimizma i nade i zbog toga smo ju izabrali za boju cijele kampanje“. 

 

Predsjednica Programskog odbora za filantropiju i donacije, humanitarne akcije i kampanje za djecu Saveza društava „Naša djeca“ Hrvatske, gđa. Katarina Milković pozvala je donatore, sve ljude dobre volje, da podrže ovu akciju i da na taj način pomognu najmlađim žiteljima i roditeljima s ovog područja da njihove rane postanu samo ožiljci.

 

Dopredsjednica partnerske organizacije Centra za podršku roditeljstvu „Rastimo zajedno“ prof. psihologije Branka Starc izjavila je sljedeće: „Na poziv članovima Centra da se uključe u pružanje podrške djeci, roditeljima i odgojiteljima, spremno se odazvala grupa naših iskusnih voditeljica – psihologinja i pedagoginja. Znali smo da je nakon događaja kao što je razoran potres, najvažniji susret s traumatiziranim ljudima licem u lice, a ne samo putem letaka, Webinara i ZOOM-a. Zato su se voditeljice pripremile i uputile u 6 dječjih vrtića u Petrinji, Sisku, Glini, Lekeniku i Hrvatskoj Kostajnici kako bi pružile psihološku podršku odraslima koji se brinu o djeci. Na radionicama je sudjelovalo ukupno 290 odgojitelja i ostalih zaposlenih u vrtićima. Rekli su nam da sad bolje razumiju svoje i dječje reakcije na potres te da su spremniji pomoći i pružiti podršku jedni drugima, a posebno djeci. Nastavljamo dalje. Naših 10 entuzijastičnih voditeljica spremno je za nove susrete s roditeljima koji su prirodni pomagači svojoj djeci, a naravno i samoj djeci kad to bude potrebno.”

Pozivamo sve ljude dobre volje da svojom donacijom pomognu da rane postanu samo ožiljci kako bismo djeci i roditeljima pomogli zacijeliti njihove rane, olakšati proživljene traume i vratiti im osmijeh i nadu. Donirati se može na: https://savez-dnd.hr/donacija/

Popratni dokumenti

Neka-rane-postanu-samo-ožiljci-SK.doc
„Neka rane postanu samo ožiljci“Neka-rane-postanu-samo-ožiljci-SK.doc (466.4 KB)
Navigacija
Pretraga
Prilagođeni mod
Na vrh
Postavke kolačića Web stranice grada Sveta Nedelja koriste kolačiće u svrhu analitike i oglašavanja, kako bi mogli pružiti korisnicima najkvalitetniju uslugu, te kako bi mogli obavještavati korisnike o aktivnostima grada Sveta Nedelja i povezane službe grada Sveta Nedelja kroz ciljano oglašavanje.
Napredne postavke kolačića Web stranice grada Sveta Nedelja koriste kolačiće u svrhu analitike i oglašavanja, kako bi mogli pružiti korisnicima najkvalitetniju uslugu, te kako bi mogli obavještavati korisnike o aktivnostima grada Sveta Nedelja i povezane službe grada Sveta Nedelja kroz ciljano oglašavanje.
  • Osnovni kolačići
  • Kolačići vezani uz spremanje privola korisnika (ne sadrže identifikacijske podatke), te kolačići vezani uz anonimizirano praćenje prometa na stranicama grada Sveta Nedelja (Google Analytics)
  • Analitika
  • Sustav za naprednije praćenje ponašanja korisnika. Svi korisnici su anonimizirani i informacije o njima su svedene na vrstu operativnog sustava i pretraživač (browser) koji koriste.
  • Oglašavanje
  • Kolačići za izgradnju aninomiziranih retargeting lista u oglašivačkim platformama sustava Facebook i Google AdWords u svrhu kvalitetnijeg informiranja stanovništva o događanjima na području grada. Grada Sveta Nedelja ne dijeli svoje liste s trećim osobama, izuzev službi unutar grada Svete Nedelje (npr. Turistička zajednica).
  • Društvene mreže
  • Prikaz interaktivnih elemenata društvenih mreža na stranicama grada Sveta Nedelja

Pomoć s osobama s invaliditetom

Paleta boja

  • {{item.name}}

Veličina slova

  • Aa
Zatvorite