Od danas, 27.09.2024. godine, na službenoj stranici Grada Svete Nedelje (www.grad-svetanedelja.hr) dostupno je novo IT rješenje – Chatbot – za lakšu komunikaciju, ali i jednostavnije ostvarivanje prava građana. Ovaj inovativni alat je osmišljen od strane Infobipa, a sve u svrhu olakšane i ubrzane komunikacije s gradskim službama.
Od sada, uz pomoć Chatbot-a, građani mogu prijaviti problem ili dobiti informacije u bilo kojem trenutku, bez čekanja ili dužih telefonskih razgovora. Gradski Chatbot dostupan je od 0-24 sata svaki dan, te građanima pruža brze i precizne odgovore na najčešća pitanja.
Koncipiran je na način da su pitanja podijeljena u šest različitih skupina:
- Komunalna problematika
- Ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć
- Ostvarivanje prava na stipendije
- Besplatan unutar gradski javni prijevoz
- Korištenje prostorija u vlasništvu grada
- Korisne informacije – kontakti
Odabirom bilo koje od ponuđenih skupina, građanima se nudi precizna i kratka uputa za rješavanje odabrane kategorije poput prijave kvara javne rasvjete, prijave problema komunalnim redarima, upute za predaju zahtjeva za korištenje prostorija društvenog doma i slično. Bez obzira na odabranu skupinu, upućeni upit, prijava ili zahtjev stiže direktno na postupanje odjelu i službeniku zaduženom za navedeno.
Vjerujemo kako ćemo ovim inovativnim komunikacijskim alatom uvelike olakšati našim sugrađanima pristup informacijama te da je ovaj Chatbot postavljen na službenoj stranici Grada Svete Nedelje korak naprijed u podizanju kvalitete komunikacije s građanima.
Grad Sveta Nedelja i dalje radi na modernizaciji, ali i implementaciji, novih IT rješenja kako bi i dalje bio jedan od gradova predvodnika u informatizaciji javnog sektora.